Шків

Шків – це колесо, яке за своїм зовнішнім краю забезпечено поглибленням або обідом. Він є рухомий деталлю пасової передачі або канатної передачі і служить для того, щоб передавати обертальний рух одних деталей або механізмів до інших. Шківи іноді використовують на распредвалах в механічних блоках. Але шків, на відміну від блоку, який сам обертається на осі і служить тільки для зміни спрямованості руху ременя або каната, є нерухомим і передає рух з ременя або каната на вісь.
Досить великий відсоток приводів сучасної техніки належить ремінним передачам зі шківами (нерухомо зафіксовані два шківа з натягнутим на них ременем). Це легко зрозуміти, знаючи про їх переваги:
• передачі клинові здатні транслювати величезні силові потоки (до 400 000 Вт енергії), зубчасті та поліклинові ремінні передачі і того більше (до 500 000 Вт – зубчасті і до 1000 000 Вт – поліклинові); клинові і поліклинові передачі можуть забезпечувати роботу на великих швидкостях (30-50 м / с – клинові і 100 м / с – поліклинові);
• ремінні передачі зі шківами забезпечують передачу обертального руху на великі відстані деталей з будь-яким розташуванням в просторі, навіть вертикальному;
• плавний хід,
• практично відсутність шуму при роботі,
• низький рівень вібрацій і навантажень на частини обладнання, як наслідок зростання терміну експлуатації
• досить проста конструкція.

Залежно від форми поглиблення (канавки), шківи діляться на кілька видів:

– шківи для плоских ременів (їх робоча поверхня має невелику опуклість для того, щоб запобігти спадання ременів). Вони оберігають вузли агрегатів від поломки, зменшуючи вібрацію;
– шківи для клинових ременів (їх поглиблення мають вигляд трапеції). Клиновидні шківи використовуються набагато частіше за інших. Вони складаються з головного і другорядного шківів і клиноподібних ременів з’єднують їх;
– шківи для ременів з круглим перетином (у їх заглиблень округлене дно);
– шківи для зубчастих ременів (у них є спеціальні зуби, спрямовані по осі). Такі шківи використовують для високих потужностей. Головний їх недолік в тому, що вони не дуже довговічні;
– шківи з многоручьевого ременями. До струмків шківів ремені, найчастіше, застосовують стандартні. Вони можуть налічувати до 10 струмків. Їх використовують при високих навантаженнях;
– гальмівні шківи. Мають вигляд колеса з широким ободом, використовуються при виробництві всіх под’емнокранових механізмах. Їх застосовують для зупинки і фіксування валів при відключеному електродвигуні. Такі шківи проходять більш ретельну перевірку за всіма показниками.
Також шківи бувають зварними і суцільнометалевими. Зварні шківи застосовують тільки при невеликих швидкостях роботи обладнання (не більше 30 м / с). Якщо швидкість роботи вище, то виникає небезпека розриву шківа, в таких випадках краще застосувати суцільнометалевий шків.
Серед матеріалів з яких виробляють шківи, ​​великою популярністю користуються чавун, сталь, алюміній, капролін, текстоліт і фторопласт. Вибір матеріалу для виготовлення шківа залежить від подальшого призначення шківа.
Всі види шківів виробляються токарськими роботами по металу. Це надзвичайно складний і трудомісткий процес, який вимагає особливої ​​точності в шліфовці і балансуванню вироби. ПП Яготинський механічний завод готовий прийняти в роботу замовлення з виготовлення шківів та інших виробів з металу будь-якого рівня складності.

замовлення зворотного дзвінка